نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟
سرخط خبرها

وضعیت پیچیده ایسکو در مادرید| محبوب هواداران، مغضوب مربیان

  • کد خبر: ۷۶۴۶۵
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
وضعیت پیچیده ایسکو در مادرید| محبوب هواداران، مغضوب مربیان
آنچلوتی ستاره اسپانیایی رئال‌مادرید را نمی‌خواهد، اما هواداران رئال حسابی از ایسکو حمایت کرده‌اند و خواهان ادامه حضور وی در مادرید هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، فقط یک سال از قرارداد ایسکو، هافبک‌هجومی بیست‌ونه‌ساله و اسپانیایی، با باشگاه رئال مادرید باقی مانده است و به نظر می‌رسد ایسکو قصد دارد لوس‌بلانکوس را در همین تابستان ترک کند. بعد از جدایی بازیکنانی، چون رافائل واران و سرخیو راموس، مدیران رئال‌مادرید همچنین می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و در صورت امکان بازیکنان بیشتری را به فروش برسانند. فلورنتینو پرز می‌داند که ایسکو تمایل زیادی به تمدید قراردادش ندارد و در صورت جدانشدن این بازیکن در تابستان امسال، او فصل بعد به‌صورت رایگان، پایتخت اسپانیا را ترک خواهد کرد.


علاقه پیولی، کلید انتقال ایسکو

نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد ایسکو در برنامه‌های کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال‌مادرید، برای فصل جدید جایی نداشته و باشگاه نیز به این بازیکن اعلام کرده است که دیگر تمایل به حفظ او ندارد. ویژگی‌ها و سبک بازی ایسکو مورد‌توجه استفانو پیولی قرار گرفته است و به نظر، میلان جدی‌ترین مشتری این بازیکن محسوب می‌شود. با‌این‌حال مسئله حقوق، بزرگ‌ترین دغدغه روسونری برای جذب این هافبک خلاق است.


سومین ستاره بزرگ رئال‌مادرید در آستانه جدایی

روسونری برای به‌خدمت‌گرفتن ۲ بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به این تیم پیشنهاد داده است. نشریه توتواسپورت ایتالیا مدعی شده است که باشگاه میلان برای خرید ایسکو و آلوارو اودریوسولا از رئال‌مادرید با این تیم وارد مذاکره شده است. ۲ باشگاه میلان و رئال‌مادرید در زمینه داد‌و ستد بازیکن رابطه خوبی دارند و اخیرا هم میلانی‌ها با اسپانیایی‌ها برای جذب قرضی براهیم‌دیاز به توافق رسیدند. پیش‌از‌آن هم تئو هرناندس، دفاع‌چپ کهکشانی‌ها، در تابستان سال‌۲۰۱۹ به میلان پیوست. اکنون روسونری می‌خواهد ۲ بازیکن دیگر رئال‌مادرید را برای تقویت سمت راست خط دفاعی و خط میانی به خدمت بگیرد؛ هرچند با توجه به تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شده است، شاید موفقیت در جذب این ۲ بازیکن مانند جذب بازیکنان قبلی آسان نباشد.
 
از مدتی پیش اعلام شده بود که میلان در صورت ناکامی در جذب دوباره دیوگو دالوت از منچستریونایتد در تابستان امسال، به سراغ اودریوسولا خواهد رفت. میلان، اما برای خط میانی‌اش هم ایسکو را می‌خواهد، بازیکنی که تنها تا ماه ژوئن سال‌۲۰۲۲ با رئالی‌ها قرارداد دارد و به نظر نمی‌رسد که در برنامه‌های فصل آینده این تیم جایی داشته باشد. به گزارش توتواسپورت، میلان که فصل گذشته نایب‌قهرمان سری آ‌شد، امسال علاوه بر سری آ‌باید در لیگ قهرمانان اروپا هم رقابت کند و به‌همین‌دلیل هم مسئولان باشگاه می‌خواهند تیمی قوی را در اختیار سرمربی‌شان استفانو پیولی قرار دهند.


قیمت ایسکو، ۱۷‌تا ۲۰‌میلیون یورو

دستمزد ایسکو در هر فصل حدود ۶.۵‌میلیون یورو است؛ اما در صورت ارائه پیشنهاد قرارداد طولانی‌مدت، میلان می‌تواند ایسکو را متقاعد کند که دستمزد خود را کاهش دهد. قیمت فروش ایسکو نیز ۲۰‌میلیون یورو تعیین شده، اما این نشریه مدعی شد رئال‌مادرید مشکلی با تخفیف‌دادن برای توافق با میلان در هفته‌های پیش‌رو نخواهد داشت. شنیده می‌شود در‌نهایت این انتقال به رقمی بین ۱۷ تا ۲۰‌میلیون یورو بسته خواهد شد و ستاره محبوب و تکنیکی کهکشانی‌ها هفته آینده برای عقد قرارداد با روسونری راهی میلان خواهد شد. ۲ باشگاه یکشنبه آینده در یک بازی دوستانه با هم دیدار خواهند کرد و آن روز فرصتی مناسب برای صحبت درباره این توافق احتمالی است.


ستاره درخشان پیش‌فصل

چند فصل پیش بود که ایسکو بعد از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی در رئال‌مادرید تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت؛ اما روی‌کارآمدن زین‌الدین زیدان شرایط را برای او تغییر داد و این ستاره اسپانیایی به یک مهره اصلی در ترکیب لوس‌بلانکوس تبدیل شد. با وجود‌این، در دوره دوم حضور زیدان در رئال‌مادرید، این سرمربی فرانسوی نشان داد که علاقه چندانی به استفاده از ایسکو در ترکیب اصلی خود ندارد و طی یکی‌دو فصل گذشته این ستاره اسپانیایی دائم با نیمکت‌نشینی دست‌و‌پنجه نرم کرده است. اما با روی‌کار‌آمدن دوباره کارلو آنچلوتی به‌عنوان سرمربی رئال‌مادرید به نظر می‌رسید که اوضاع برای ایسکو تغییر کند و حتی اخیرا گزارش‌ها حاکی از آن بود که این هافبک اسپانیایی یکی از درخشان‌ترین بازیکنان رئال‌مادرید تا‌به‌اینجای تمرینات پیش‌فصل بوده است. با‌این‌حال چندی‌پیش آاس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده است که برنامه‌ای برای تمدید قرارداد ایسکو با رئال‌مادرید وجود ندارد و به احتمال فراوان این بازیکن در تابستان امسال از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->